Просмотр по ключевому слову торгова марка


Показаны результаты 1 - 20 из 23
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 System solution of evaluation of the brand management’s efficiency in the competitive environment: a methodology of benchmarking Kendiukhov, O.V. Article -333703227 -429755517
2021 Trademarks in the world market structure of intellectual property Korotcha, N.M. Bachelous Paper 609344457 491067219
2014 Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок Решетнікова, І.Л. Conference Papers 494045965 428127121
2013 Захист прав інтелектуальної власності Ткачова, Ю.М. Conference Papers 1844142114 843285092
2013 Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування Mitsura, Olena Oleksiivna; Летюга, Ю.Р. Conference Papers 11919741 22132341
2005 Методические основы оценки параметров конкурентоспособности торговой марки Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 14225552 20161094
2006 Определение уровня достаточности потенциала торговой марки и разработка стратегии его развития Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 553583508 500035112
2014 Основні характеристики бренду ФЦ «Барса» Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ахрамеєва, М.В. Conference Papers 97040059 109866901
2020 Особливості маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольної продукції (на прикладі ПрАТ "Оболонь") Тонкошкур, Б.С. Bachelous Paper -91525430 2092059879
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article 297842695 607302010
2006 Подходы к классификации торговых марок как способ их систематизации и элемент управления Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 1522676 1772057
2021 Позиціонування торгової марки як передумова формування стратегії Лебединець, К. В. Bachelous Paper 29259001 98798213
2020 Поточний стан франчайзингу в Україні та у світі Zaitsev, Oleksandr Vasylovych; Кордас, А.Р. Article 1338854268 390602066
2019 Право інтелектуальної власності на «trade dress»: особливості та загальна характеристика Utkina, Maryna Serhiivna Article 1432998643 1532034881
2012 Реклама: особливості, визначення, класифікація Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Прокопенко, М.О. Conference Papers 582023158 1504978003
2012 Роль іміджевої реклами у формуванні цінності торгової марки Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Kolodka, Anna Vitaliivna Conference Papers 175223381 512801085
2013 Стратегія виведення нової торгової марки на локальний ринок Mitsura, Olena Oleksiivna; Шевченко, О.Ю. Conference Papers 3946219 4151340
2010 Сучасний стан управління споживчим капіталом вітчизняних підприємств Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article 537777975 35729563
2020 Сучасні тенденції цифрового маркетингу Товстий, В.О. Bachelous Paper 2030485 1912291
2013 Торгова марка як інструмент конкурентної боротьби Шумейко, В.М. Conference Papers 51275716 5908573